Kaos dag..



Min dag har varit kaos och åter kaos. Började med att jag blev väckt alldeles för tidigt sen fixade jag mig. Glömde min iphone hemma och hade typ damp och sen kommer inte fucking jävla buss jäveln! Så tack vare fucking SL så kom jag försent till skolan, ska spränga SL i luften! Men skolan var helt okej, åkte in till stan med dans gruppen och var på dansmuseet. Efter det åkte jag till älvsjö och mötte Mickis och Jocke. Vi åkte till heron och hämtade ut biljetterna för imorgon, blev en lite fika också! Nu är jag hemma och försöker få tag i min älskade vän som jag inte får tag i.. Nej nu ska jag ta en sväng till statoil sen hem och sova, bloggar om jag orkar när jag kommer hem!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0